Tornázz velem, Richer Évivel

Mozgás, egészség kezdőknek, haladóknak, fiataloknak, időseknek, kismamáknak, nagymamáknak, cérnáknak és husiknak is. Óráimon mindenkit nagy szeretettel várok!

 

Kapcsolat Felvételi Űrlap

Step

Eszközünk a step-pad, bár itt is érvényes a szabály: az eszközhasználat nem kötelező!

Kétféle step órát tartok.

  • Step-aerobik egy igazi zsírégető és állóképesség fejlesztő edzés, mivel egy lépéskombinációt tanulunk be a step padon, ezt óra végéig apránként bővítve ismételjük a jó zenére, tehát "nincs megállás"! Az óra utolsó néhány perce levezetés és nyújtás állásban. Kezdők számára túl intenzív lehet, előbb Pilatessel és konditornával "alapozni" kell. Annak ajánlom aki szereti a változatosságot, nem ijed meg ha figyelni kell és nem szegi kedvét ha valamit eltéveszt, vagy nem sikerül minden elsőre. Túlsúlyos vendégnek a pad használata nélkül, a talajon is jó zsírégető mozgás, az izületeket megkímélve. Szükséges eszközök: kényelmes ruha és edzőcipő.
  • Step-kondi átmenet az alakformákó és a step-aerobik között. Az óra első felében egyszerű lépésekkel fokozzuk az intenzítást, beindítjuk a zsírégetést, a második felében erősítő gyakorlatokat végzünk a step padon, végül nyújtás jön. Ajánlom annak aki szeretne megbarátkozni a step-aerobikkal. Szükséges eszközök: kényelmes ruha, edzőcipő és törülköző.

 

  

óratípusok